Alla inlägg under november 2007

Av annaemiliadiveby - 30 november 2007 18:31

Snart kommer Malin Lindg. och hämtar mig, vi ska bowla tillsammans med Viktoria,Martin och min älskling :)

Efter bowlingen åker jag till Rasmus och har en riktigt trevlig kväll tillsammans med en massa hos honom. Malin K kommer bla. att vara där :) Det ska bli jättetrevligt att träffa Rasmus och Malin i alla fall!

Ikväll nås jag alltså bara på min mobil dear homies!


Får ju inte glömma bort att notera i min käraste blogg att Kikki har ju lyckats ta körkort nu - mycket roligt att höra. Grattis vännen :)

Av annaemiliadiveby - 29 november 2007 19:53

idag påväg hem från skolan så hejar någon grabb på mig, frågan är vem tusan det var? Jag hejade tillbaka ändå - jag vet ju själv hur det är om man hejar på någon också får man inget hej tillbaka: så har man liksom hälsat på någon man inte känner. DET är inte så särskilt roligt!


Nu gör jag dock inte mycket, älskling kommer snart hit, han skall sova hos mig :)

Av annaemiliadiveby - 29 november 2007 19:46

Det är något seriöst konstigt med mig nu - jag har verkligen tappat all hunger.

Jag kan skippa både frukost och lunch utan att känna något som helst behov av mat.

Mina resultat i skolan och mitt humör är detsamma utan mat. Det är liksom inget som försämras för mig för att jag undviker maten - inget jag känner av i alla fall.

Jag förstår inte vad det är för fel egentligen.. Jag är mätt hela tiden.


Mor undrade igår om jag hade ätstörningar för att hon märkt av att jag börjat slarva med frukosten och det är ju sant att jag slarvar med den för jag känner verkligen att jag inte kan få i mig något: jag känner mig så mätt.

Likaså är det med lunchen - jag undviker den lite då och då. Det slutar med att jag äter som en dåre till middag bara :O


Idag skötte jag mig i alla fall och käkade två pizzabitar till frukost :) Lunchen blev aldrig av. Middagen blir av som alltid!


Jag tror det här är någon period för mig med min kropp, jag kommer säkert snart känna behov av mat igen :)

För store Emilia har ju alltid känt stor kärlek för mat,men jag känner mig numera inte så särskilt ofta sådär hungrig och sugen som jag brukar. Men det fixar sig :)

Av annaemiliadiveby - 28 november 2007 21:40

Idag har jag varit på mors jobb och intervjuat "Pajen" (en polis) för projektet vi håller på att arbeta med på skolan. Det gick fint i alla fall :)

Kom hem för inte så länge sedan från Pipeline med klassen. Vi var och kollade på någon konsert som var obligatorisk ^^

Nu tar jag det lilla lugna bara, tror jag ska lägga mig tidigt ikväll - jag är hyfsat slut!

Av annaemiliadiveby - 26 november 2007 19:12

Jag fick VG i betyg i estetisk verksamhet och datakunskap :D:D

Av annaemiliadiveby - 23 november 2007 23:54

Imorgon har jag många fina upplevelser att se fram emot.

Till att börja med ska jag iväg lite hastigt och köpa min framtida tröja, därefter ska jag möta Sandra Å på stan, vi ska till Gärde och kolla när dear har sin hockeymatch. Ska verkligen bli hur trevligt som helst att träffa den jäntan för det var ett bra tag sedan sist!

Efter matchen åker jag iväg med älskling och hans familj hem till honom och sådära :)

Senare under kvällen ska vi ner till stan och bowla han&jag (tror han), men jag och Malin Lindg. har planerat att hon ska hänka på också tillsammans med Martin. Det blir lite surprise för dem! Då ska vi möta grapparna och klå dom! :d Ska bli najs som fan!

Blir till och sleepa hos älskling sedan i alla fall. Myspys!

Av annaemiliadiveby - 23 november 2007 23:49

Resultatet från det senaste idolprogrammet: Daniel åker ut och Andreas fick stanna kvar.

Hur i HELVETE kunde det komma sig att Daniel inte gick vidare till finalen och att Andreas fick stanna kvar? Jag kan verkligen inte förstå vad de andra ser hos Andreas om man jämför med Daniel: Han har så sjukt mycket mer talanger. Sjukt besviken är jag i alla fall - att inte Daniel gick vidare.


Nu är det Amanda eller Marie som ska vinna i alla fall : det kvittar för mig vem av dem som vinner för de är lika talangfulla båda två :) Daniel med, men tyvärr är han ju inte med i tävlingen numera :/

Andreas, nästa gång är det din tur att åka ut! Annars kommer jag verkligen få totalhets en gång till så som jag fick nu ikväll!

Av annaemiliadiveby - 23 november 2007 17:35

Idag har jag varit på stan med Malin Lindg. som sagt, hade det riktigt trevligt :)

Såg någon så sjuuukt fin tröja som jag verkligen verkligen vill ha.

Den skulle vara perfekt till nyår dessutom.

Gud, jag är så jävla kär i den!

Presentation

Omröstning

Vad är det bästa med sommaren?
 Värmen
 Semestern
 Bada
 Festa
 Ragga
 Sola
 Festivalevangemang
 Resa bort
 Sommarkvällarna

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<<
November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards