Alla inlägg under januari 2008

Av annaemiliadiveby - 31 januari 2008 19:18

Jag har varit riktigt, riktigt duktig i skolan idag.

Räknat närmare bestämt 15 tal vilket jag är väldigt stolt över.

Dock har jag dömycket att göra med kommunikationen som jag måste göra färdigt,

och då menar jag verkligen mycket!

Uschaligen,

kanske får plugga i helgen för jag orkar inte göra något ikväll.

Jag är så gryyyyymt trött!


Pappsi har beställt linser åt mig nu som kommer att hålla i ca 3 månader.

Det var på tiden!

Jag har härdat igenom nästan i 2 månader nu utan linser men har insett att jag trivs mycket bättre med linser.

Uscha, gillar inte mina ögon!

Dock är det så sjukt skönt att slippa under mornarna pilla på med linserna,

men jag härdar hellre igenom det så jag känner mig stiligare.

Hoppas dom hinner komma tills nästa fredag så jag har dom till min födelsedag när jag ska firaaaaa :)


Åh gud jag längtar så mycket!

Är så pepp för detta,

och är dessutom dönyfiken vad Kikki,Malin Lindg. &Vikky köpt för något till mig?:O

Ni hade ju inte behövt köpa <3


Nej gud vad jag vill sova nu,

men Malin Lindb. skall ringa mig snart så lika bra att hålla mig vaken ^^


Av annaemiliadiveby - 30 januari 2008 23:03

Ditt beteende har gjort mig riktigt förbannad länge,

och ilskan kommer inte att försvinna,

förrän du själv insett problemet och bett om ursäkt

Av annaemiliadiveby - 29 januari 2008 16:35

Sitter på skolan som en mupp för tillfället,

slutade för ca 45 min sedan men pallar inte att vandra mig hemåt,

så här sitter man i ett av arbetsrummen på skolan alldeles ensam och väntar på att min kära far skall komma till skolan och hämta mig.

Han var på någon kurs som nyligen slutat i Söråker så det tar ett tag..

Har dötråkigt just nu!

Är dessutom fett sugen på pizza,

ska kolla med mor&far om vi kan fetta i oss lite onyttig mat idag!

Tänkte därför logga ur allting här och låna tel. på skolan och ringa min kära mor,

så kanske hon kan beställa via tel. på jobbet hennes?

OUF vad jag är huuuuungrig!

TJARÅ!

Av annaemiliadiveby - 28 januari 2008 22:02

Varit på birsta med mor&far i en sisådär timme idag,

det var trevligt :)

Har förövrigt blonderat mig också,

om det var någon som ville veta det!

Av annaemiliadiveby - 27 januari 2008 22:46

Jag blir så grymt less på allting,

Det går inte att koppla bort allt!

Det är så mycket som även får mig att tänka på allt,

vilket gör mig ännu mer less.


Varje morgon och varje kväll när jag byter om blir jag påmind av dig när jag ser mitt ärr och det tar kål på mig!

Jag hör din röst säga "Du måste vara mer försiktig lillgumman" ,

jag saknar att höra det från dig,

jag saknar att höra din röst,

och jag saknar allt vi hade.


Jag försöker mitt bästa för att vara stark och ibland lyckas jag,

men varje vecka fäller jag tårar över allt detta.

Varför har detta hänt egentligen?


Jag är så dum egentligen som har de två fina stora foton kvar på dig vid min säng,

eftersom det egentligen bara sårar mig att se.

Men jag kan inte ta bort det eftersom det är en vana,

att ha dem där.

Jag är så van att kolla på dig varje morgon och kväll,

att jag inte kan förflytta bilderna.


Ida blir less och varje gång hon kommer hem till mig vrider hon ramarna så jag inte ska se dig,

och väl när hon gått ställer jag tillbaka det åt "rätt" håll igen.


Jag kan inte ta bort dig som bakgrundsbild på min dator,

 jag kan inte ha något annat än dig som bakgrundsbild.

Jag är för van så jag kan inte ändra på mina vanor gällande dig.


Varje kväll när jag gör mig ordning ser jag dina kvarglömda "finnpads",

jag öppnar burken ibland och luktar och tårarna faller ner.


Jag ligger i min säng och ser rosen på väggen jag fick av dig,

då blir jag påmind av alla minnen,

och tårarna faller.


Jag borde egentligen göra som Ida säger :

sluta vara så dum och visa grejer som påminner mig om dig,

men jag klarar det inte.


Jag kan inte ändra på det,

jag älskar dig så mycket,

känslorna svalnar inte,

och jag kan inte gå vidare.


Det spelar ingen roll vilken underbar kille det än kommer,

jag känner bara att det känns fel,

det känns som jag är otrogen.


Jag älskar bara dig,

och jag vet verkligen inte vad jag ska göra,

men en sak är jag säker på,

och det är att jag ska se till att ha kul på min födelsedag,

då ska jag träffa trevligt folk på krogen och koppla bort dig helt ur mina tankar!

Det är jag verkligen värd efter alla dessa omständigheter,

och min 18årsdag ska inte behöva gå snett pga dig.


Sedan får man ju alltid hoppas på att det blir som jag säger nu med den höjdpunkten,

men jag vette fan vad jag ska göra angående dig,

för det är ingen annan än dig jag vill ha...

Av annaemiliadiveby - 26 januari 2008 23:38

Malin drog nyss,

vi har kollat på film och haft vårat egna lilla snack :)

Haft det riktigt skoj.


Nu ska jag bara slappa loss och imorgon ska jag bara slappa loss som tusan, i think.

Känns som jag behöver en sådan dag imorgon!

Av annaemiliadiveby - 26 januari 2008 13:59

Öppet hus idag på skvadern så att säga,

sitter just nu och nördar framför msn.

Ganska fult när det kommer förbi 92or med förälder med en guide och jag sitter i arbetsrummet och gör helt annat.

Detta var särskilt komiskt bland 1 guide:

Oskar: Skvadern är en väldigt hälsosam skola

Så kollar de in i en av våra arbetsrum där vi (jag,sara,cillen&josse) satt,

och där käkar dom varsin kycklingrulle och jag en kycklingsallad och vi dricker läsk och godis står även framme xD


Funderar starkt på att ringa far och åka hem för jag orkar verkligen inte vara kvar här.

Verkar inte som de kommer att kolla något mer om vi är kvar på skolan..


Av annaemiliadiveby - 25 januari 2008 15:46

Äntligen helg, det var på tiden!

Säger jag.. som ska vara på skolan imorgon mellan 1030-1500 på öppet hus.

Jaaaa roligt!

Fast får väl tänka på den positiva delen: vi får ledigt en dag sedan :)


Sitter på skolan fortfarande och längtar som ett as på att min kära far ska komma hit och hämta mig. (han kommer när som helst).

Jag är vrålhungrig och vill ha maaaaat nu!!!

Vi ska förövrigt käka chinamat vilket vi i och för sig gör varje fredag nuförti'n :)

Ska bli gott det!


Ikväll ska jag till Idadear och ha det mys med henne,

sedan skulle kanske Tommy joyna oss men ytterst tveksamt.

Skall försöka få Ida till att vilja dra sig mot donken senare ikväll också:

jag är riktigt, riktigt sugen på cheese och chokladmilkshake!

Är riktigt svullosugen idag.

Chips,godis,popcorn,läsk,maaat och tjofadderittanlej!

Presentation

Omröstning

Vad är det bästa med sommaren?
 Värmen
 Semestern
 Bada
 Festa
 Ragga
 Sola
 Festivalevangemang
 Resa bort
 Sommarkvällarna

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards