Alla inlägg under februari 2008

Av annaemiliadiveby - 29 februari 2008 18:21

Vandrat runt på stan med Ida idag :) ,

köpte mig en vitröd-blommig bondelidtröja som jag tänkt ha ikväll på lyset om jag nu ska dit?

Hualigen vad jag är kär i tröjan,

och hualigen vad jag vill ut!

Dock känns det som det skiter sig :(

Av annaemiliadiveby - 27 februari 2008 15:36

Börjar ett så att säga på onsdagar,

nu har jag slutat och väntar på att min kära fader skall komma och hämta mig.

Ikväll måste jag plugga inför ett slags psykologiprov som vi har i vår ULSkurs på fre.

Jävligt schyst att man får reda på det tre dagar innan också!

Känner stor frestelse till att klaga men det känns som det inte kommer leda någon vart ändå och att jag själv bara förlorar på det?

Aja, pusshej!

Av annaemiliadiveby - 26 februari 2008 18:57

Denna kväll har jag absolut ingen lust att skriva något,

plus att jag inte har något att komma med.

Tänkte lägga mig och sova ett tag nu tills Kricke ringer då jag och grannen min ska hitta på något :]

Av annaemiliadiveby - 25 februari 2008 13:19

Sitter på skolan nu,

idrottsteorin har börjat nu men eftersom jag snart har tid hos en hälsovägledare så kommer jag knappt hinna lyssna något på lärar'n ändå.

Halv två har jag en bokad tid där jag ska kontrollera om hälsovägledaren har några bra tips på hur jag ska förbättra min hälsa.

Det mesta jag siktar på då är så att säga att gå ner i vikt.


Därefter tar jag,Cillen och vilka det nu mer var taxin till Gärde.

Då är det dags för idrottspass: skridskorsåkande!

Av annaemiliadiveby - 24 februari 2008 15:08

Var så att säga iväg till Ida igårkväll och gjorde mig ordning,

vi skulle iväg och förfesta med Frida&Elin.

Problemet var att det fuckade sig med förfesten så jag kunde aldrig festa =/ Riktigt, riktigt surt!


Mot 12-slaget vandrade jag mig mot Våningen för att möta Anton där jag festa m han och några av hans schysta vänner :)

Det var rätt så roligt, men det hade kunnat varit mer drag!

Det var dubbelt så mer tjejer än killar dessutom.


Väl efter att baren stängt dvs vid 02:00 drog vi oss mot kebab city där det lyckades bli bråk.

Några bråkade om riktigt löjliga grejer:

dock förstod jag inte riktigt över vad men något onödigt var det i alla fall.

De ringde för att "hämta" folk till slagsmål och en kille hade flera stycken på honom. Fegt? Jo..

Anton ringde därefter polisen och allt ordnade sig iaf =)


Efter att grabbarna käkat på Kebab city drog jag och Anton hem till hans mor och därefter blev det läggdags!

Nu är jag hemma och är jättetrött och har sovit grymt lite hela helgen.


Ikväll ska jag,Kricke och Anton iväg till Gonzalos och svulla pizza!:)

Jag är totalberoende av pizza.

Äter det princip varje vecka nu!

Jag borde skärpa mig egentligen och tänka på vad jag proppar i mig,

för jag vill inte sluta som en rejäl flodhäst!

Jag behöver trots allt tänka lite på min vikt nu.

Av annaemiliadiveby - 23 februari 2008 10:22

Egentligen var det ju tänkt så att jag skulle slappa igår med min kära familj,

men Kricke lockade mig hem till honom vid 21:00  istället.

Tänkte att jag kunde hälsa på honom en snabbis,

men den snabbisen resulterade med att jag kommit hem nu!


Har i alla fall haft sjukt roligt med kricke och alla,

förutom nackdelen i att jag är ännu tröttare än igår!

Har sovit i sisådär tre timmar kanske och ikväll skall jag festa: undra vem det är som kommer se mest murmlig ut vid utgången?

Svar: Jag!


Slappar nu som fan i alla fall och kan inte somna,

ska iväg med Sandra och gå ett varv runt Sidsjön :)

Förhoppningsvis blir jag kanske piggare då?

Annars får jag väl dränka i mig flera koppar kaffe så jag ser hyfsat normal ut i alla fall - det vore ju en fördel!

Av annaemiliadiveby - 22 februari 2008 18:07

Denna eftermiddag med skolan har jag och min kära klass tillbringat ca 1½ timmes tittande på en teater i Stan. (vid blåa kiosken)

Den var faktiskt ganska så rolig fast den var hyfsat komplicerad.


Nu är det äntligen helg och idag har jag tjockat i mig en pizza till middag,

usch vad jag fick dåligt samvete efter att jag svullat i mig den!


Ikväll ska jag chilla rejält tillsammans m mina kära föräldrar.

Tänkte vara lite bussig och för en gångs skull vara hemma en helgkväll.

Det var ett tag sedan jag var hemma med dem nu..


Imorgonkväll blir det dock krogen med Ida&Frida!:)


Av annaemiliadiveby - 21 februari 2008 20:53

Imorse försov jag mig,

vaknade klockan elva.

Jag hade bestämt mig igårkväll

"Nej nu ska jag se till att komma till klassrådet".

Men.. Det slutade ju inte så lyckat! Vaknar då klassrådet började.


Kommer 1300 till matten och mår jättebra,

tills min kommunikationslärare gör mig riktigt besviken när jag får veta att jag fått godkänt i betyg.


Liksom, det mesta vi gjorde i kursen var ett projektarbete och jag har fan mig inte gjort mig något sämre ifrån mig men ändå får jag sämre..

She doesnt like me! (?engelska?)


Efter det blev min dag totalförstörd!

När mor ser mig såg hon hur mordisk jag såg ut,

och jag som försökte se glad ut men det verkade som det inte gick att dölja det även fast jag för det mesta alltid brukar lyckas dölja hur mitt humör är..

Men jag svarade ju naturligtvis "Nej,varför tror du det?"


Orkar verkligen inte diskutera skit med folk..

Den här månaden har dessutom varit så grymt underbar så jag tänker inte ta 39923923 diskussioner om hur förbannad jag är nu!

Därför sprider jag ut allt här istället..


Nej imorgon blir det nya tag,

och nu ska jag äta kladdkaka och dricka julmust och bli tjock,

sen måste jag gå ner i vikt för nu får jag dåligt samvete så fort jag tjockar i mig något..

Kanske borde jag gå ut och gå två varv runt sidsjön imorgon?

hejdå puss fr tjockisen



Presentation

Omröstning

Vad är det bästa med sommaren?
 Värmen
 Semestern
 Bada
 Festa
 Ragga
 Sola
 Festivalevangemang
 Resa bort
 Sommarkvällarna

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards