Alla inlägg den 7 maj 2008

Av annaemiliadiveby - 7 maj 2008 21:28

Ibland förstår man verkligen inte sig på folk,

skenet bedrar verkligen.

Tråkigt nog allt för ofta..

Det är inte många man kan lita på numera,

tur att jag har Fia.

Hon är en god vän: som jag alltid kommer att lita på!

(Jag vet att alltid är ett starkt ord, men detta är och har jag varit säker på rätt så länge nu)

Numera kommer jag alltid vara så jäkla försiktig för det finns inte mycket folk att lita på här i världen, shit alltså

Av annaemiliadiveby - 7 maj 2008 15:42

Igår

Igår höll jag hus på Skvadern,

det var teoridag och ingen APU.

Var jättetrevligt att träffa folken :)

Hade dessutom utvecklingssamtal som faktiskt gick finfint!


Efter lunchen vandrade jag&Johanna ner på stan och fikade varsin tårtbit och en vaniljbulle eller nåt med mos?

Hade bestämt tid med Fia senare så det blev sedan dags för lite stanvandring med henne.

Gick till John Bauer dessutom för Fia skulle iväg och prata med Becci.

Där möter vi på Rasmus&Stellan så vi hängde lite med dom.

Träffade Anton&Robin också och sedan drog jag&Fia iväg ett tag med Robin till nån park.

Riktigt trevlig dag i alla fall!=)


Idag

APU igen!

Det har varit idrott och aktiviteter i skogen, seg dag tyvärr.

Lite senare ikväll ska jag ner och möta Cillen vid statiol och vandra iväg till Skvadern för vi är tydligen tvungen att gå på en teater.. Obligatoriskt med andra ord!

I annat fall blir det kanske lite loggboksskrivande om jag orkar: får se hur trött jag kommer att vara efter teatern.

Är så grymt slut om dagarna numera efter APUn. Hårt att vara med barn!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vad är det bästa med sommaren?
 Värmen
 Semestern
 Bada
 Festa
 Ragga
 Sola
 Festivalevangemang
 Resa bort
 Sommarkvällarna

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards