Alla inlägg den 27 december 2007

Av annaemiliadiveby - 27 december 2007 19:18

Ikväll= vara med Viktor&Majk :) Nås alltså enbart på mobilen!

Av annaemiliadiveby - 27 december 2007 18:09

Idag har jag varit på stan med Ida&Sabina. Gick runt och yschade runt i år (kändes det som) för jag skulle hitta ett par stövlar men det gick inget vidare.

Sedan vid 1430 begav jag mig bort mot tandläkaren vilket gick på enbart typ 2 minuter - kändes ju nödvändigt.


Gick iväg för mig själv lite hastigt i en timme på stan istället och köpte mig en Genvine Brand top (dock inte på rea) som jag känner mig fett pepp att använda på nyårsafton men sedan har jag den där svarta klänningen jag köpte igår också så jag får se vad jag tar *-)


Hittade mig ÄNTLIGEN ett par dojor (tänkte jag) och även billiga för enbart 499 spänn (ingen rea), men väl när jag kom hem fick jag höra hur dålig kvalle det var på dem fr mina päron vilket gjorde att jag ändrade mig och for ner på stan med mor för att lämna tillbaka stövlarna plus att jag snabbvisade en svart blend jacka på rea jag tänkte köpa (vilket jag gjorde) och hon ville själv också ha den, men inte då : nu blev den min!:D


Nä nu ska jag ta att käka pasta&köttbullar, mummaaaa!

Presentation

Omröstning

Vad är det bästa med sommaren?
 Värmen
 Semestern
 Bada
 Festa
 Ragga
 Sola
 Festivalevangemang
 Resa bort
 Sommarkvällarna

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards