Alla inlägg den 14 januari 2008

Av annaemiliadiveby - 14 januari 2008 15:35

Häromdagen blev jag ganska less,

när jag fick höra en männsk'a säga "har du träffat någon kille då?".

Usch vad den frågan gjorde mig förbannad!

Hur i hela friden kan man tro att jag skulle tappa känslor så snabbt över en kille på mindre än en månad?

Och hur i hela friden kan man tro att jag är så dum att jag letar efter ny kille nu?

Han var trots allt bland det bästa jag hade,

och det är han fortfarande och jag älskar han lika mycket.

Mina känslor för honom är lika starka och NEJ jag tänker inte söka efter någon ny!


Jag tänker vänta och vänta och se vart allt leder.

Jag har fortfarande en chans och det kan bli bra mellan oss igen,

därför tänker jag inte sumpa min chans för vi hade det faktiskt riktigt bra.


Och jag älskar honom fortfarande lika mycket vilket gör att jag verkligen inte skulle kunna tänka på andra grappar,

och hur dum är man om man letar efter en ny efter en jävla månad och även när vi haft det så bra?

Det är iskallt att leta efter någon ny så hastigt och då kan det förhållandet inte direkt ha betytt något!



Han är fortfarande det bästa för mig och jag tänker ta tillbaka han även fast jag fått reda på hur det låg till vilket är en tråkig sanning,

men han är som sagt svag,

och det gör att jag verkligen har svårt att inte kunna förlåta honom och det får mig även att känna att han nästan inte kan rå för de,

fast egentligen kan han rå för det,

men jag älskar han så mycket att jag förlåter honom ändå trots allt...

På något vis tycker jag bara synd om honom.


Jag är inte så desperat att jag letar efter någon ny nu,

och jag älskar honom fortfarande,

och jag tänker för tillfället inte ge upp

okej?

Presentation

Omröstning

Vad är det bästa med sommaren?
 Värmen
 Semestern
 Bada
 Festa
 Ragga
 Sola
 Festivalevangemang
 Resa bort
 Sommarkvällarna

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards