Alla inlägg den 21 mars 2008

Av annaemiliadiveby - 21 mars 2008 17:10

Förfestade så att säga i Bydalen hos Jonte,

riktigt kul var det!

Tog taxin vid 12-slaget till Oscar och festade loss.

Träffade riktigt trevligt folk och hade det jätteskoj!


Dock ett tragiskt tillfälle och det är när du tar kontakt med mig.

Jag förstår verkligen inte vad du håller på med!

Vad fan menar du med allt egentligen?

Tack Malin Lindg. för orden du sa till honom om,

förhoppningsvis kanske han får sig en tankeställare : )


Drog sedan på förfest till Joel och hade det trevligt,

sov där och kom hem för ca 2 timmar sedan.

Slappar nu och skall väl snart äta lamm och potatisgratäng snart hoppas jag,

när nu mor gjort klar maten?

Jag är verkligen jättesugen på mat!


Senare kommer Vikky hit och då skall vi vandra runt sidsjön.

Behövligt enligt mig med tanke på hur slut jag är sedan gårdagen.

Är lite illamående och väldigt slut.

Behöver frisk luft nu ! : )

Presentation

Omröstning

Vad är det bästa med sommaren?
 Värmen
 Semestern
 Bada
 Festa
 Ragga
 Sola
 Festivalevangemang
 Resa bort
 Sommarkvällarna

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards