Alla inlägg den 9 november 2007

Av annaemiliadiveby - 9 november 2007 19:17

Ikväll ska jag slappa som nå tok, det ska bli grymt skönt :) Vara hemma och mysa med mor&far plus Pepsi&Kjell ;>


Har för övrigt haft en mycket härlig träning idag.


Gick till mor ett tag på jobbet hennes också och passade på att plugga lite ULS väl när man ändå var i farten och inte gjorde nånting...typ. Träffade några av hennes trevliga arbetskamrater också. Man har verkligen jättekul med dom xD


På tal om något helt annat så har jag ätit en riktigt god middag idag också: chinaaamat! MUMMMMMMMMS!


Imorgon blir det till att dra på stan med Carro, hämta presenten jag köpt till dear också. Ska bli spännande och se hur den blev, med tanke på att jag beställt den och inte sett hur den är färdiggjord :]


 

Om tre månader fyller jag 18 år - det ser jag mycket väl fram emot!:)




EGO

Av annaemiliadiveby - 9 november 2007 11:58

Har nyligen varit och käkat lunch – slutade elva. Ska vandra mig mot EGO och träna nu :D

Puss fr en lycklig Emilia ;>

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vad är det bästa med sommaren?
 Värmen
 Semestern
 Bada
 Festa
 Ragga
 Sola
 Festivalevangemang
 Resa bort
 Sommarkvällarna

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<<
November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards