Alla inlägg den 3 februari 2008

Av annaemiliadiveby - 3 februari 2008 18:17

Jag förstår mig inte alls på pojkar!

Deras beteenden,

ja,

dom är så sjukt irriterande!

De gör verkligen en vansinnig.


Jag får knoster så fort jag får höra från så jävla underbara tjejer,

att någon kille behandlar dem illa eller konstigt.

Jag blir så less på det,

och jag förstår verkligen inte vad killarna tänker med längre?


Fyfan,

jag är så besviken på er grabbar.

Ta och skärp er och var en riktig gentleman nu!


Har i alla fall nästa helg att se sjukt mycket fram emot!

Ska vara med Viktor på fredag och vi ska ha trevligt han och jag :)

Sedan fyller jag ju år på lördag och fyfan vad jag är pepp!

Blir till att bränna låtar till skiva snaaart så jag har lite

*dunkadunka* tills firandet.

Ni får gärna skicka en massa låtar som passar till fest.

Najs att mor och far kommer draaaaa på lööördag :))

Wiiie!





Presentation

Omröstning

Vad är det bästa med sommaren?
 Värmen
 Semestern
 Bada
 Festa
 Ragga
 Sola
 Festivalevangemang
 Resa bort
 Sommarkvällarna

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards