Alla inlägg den 5 februari 2008

Av annaemiliadiveby - 5 februari 2008 19:07

Denna dag har varit mycket fin,

bortsett från att jag missade matten idag men ack vad trött jag var/är!

Denna dag har i alla fall varit mycket trevlig,

jag har varit så tokig idag och just detta humör har gjort mig så glad.

En fin dag helt enkelt!=)


Sedan sa Cillen en så fin komplimang till mig idag

"har du blekt dina tänder?"

Då blev jag ännu gladare för vem vill inte ha vita tänder?:)) hihi


Kom hem från affär'n för inte så länge sedan,

har varit och handlat tacosfood till lördag när jag fyller år.

Då Ida,Kikki,Vikky,Malin,John&Isse ska komma och fira mig :))

Åh vad jag längtar!

(sorry för mitt tjat men var glad att det snart är lördag så snart slipper ni tjatet)


Hade tänkt ta en liten tupplur nu fram till åtta,

då det är gossip girls eller vad det nu heter?

Det programmet ska tydligen vara asbra,

och jag missade ju det förra veckan :/

Jag är ju så klantig : har sån koll! *inte

Denna gång ska jag iaf inte missa :)


"Gonatt" för en stund!








Presentation

Omröstning

Vad är det bästa med sommaren?
 Värmen
 Semestern
 Bada
 Festa
 Ragga
 Sola
 Festivalevangemang
 Resa bort
 Sommarkvällarna

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards