Alla inlägg under november 2007

Av annaemiliadiveby - 23 november 2007 12:27

Vaknade för inte så länge sedan och har nyligen käkat frukost/lunch och kollat på Kalle anka ;d Orkade inte pallra mig iväg till skolan idag.

Lite senare idag ska jag på stan med Malin Lindg. :) Ikväll ska jag till Ida tror jag? Har inte riktigt bestämt till 110% med henne.

Av annaemiliadiveby - 22 november 2007 12:34

Är på superbra humör idag, vet inte varför men jag tror det beror på min sömn inatt.

Jag somnade inte förns vid 3-tiden. För att jag skulle kunna få somna så gick jag till solarierummet och solade. Resultatet efter att jag solat var: avslappnad och kunde äntligen somna :)


Ikväll ska jag till älskling och sova hos honom!



Av annaemiliadiveby - 21 november 2007 19:39

Idag har jag tränat på ego, det var mycket trevligt.


Efter middagen har jag varit på birsta ett litet tag med mor&far. Jag köpte mig den sista presenten till älskling nu - det blev totalt 1004 kronor. Nu får man ju hoppas på att han blir nöjd för annars kommer jag få råhets, I think.


Vi for sedan till syrran och besökte henne :) Richie kom även på besök med hans söta dotter Emilia. Länge sen man såg han! Och Emilia var ju inte lite söt heller.

Trevligt var det iaf :)


Sitter och dricker kaffe nujag och tänkte kolla på Sverige-matchen. Blir pluggningsdags senare!

Av annaemiliadiveby - 20 november 2007 12:44

... till mig och älskling som har halvårsda'n idag :)

20/5-07 <3

112

Av annaemiliadiveby - 19 november 2007 18:03

Idrotten idag var så jävla rolig - vi hade några riktigt roliga lekar. Speciellt en, vad den nu hette?

Lektionen slutade dock inte så särskilt underhållande efter ett litet tag, när Karin gör illa sig så ambulansen fick komma. Uschaligen, det var inte en rolig upplevelse att se :/


Vi har i alla fall påbörjat ett projekt nu med kurserna Uls, Ks och Sv. Vi arbetar inom bordsgrupperna. Uppgiften verkar aaaasrolig! : ]




Av annaemiliadiveby - 18 november 2007 18:00

Idag har jag varit på Birsta City med Sara - mycket trevligt!

Det var tänkt så att jag skulle köpa några par trosor från MQ som inte fanns kvar i stan, men nu fanns dom inte kvar i min storlek i Birsta :/

Det enda jag slösade upp pengar på idag var ett bröd m korv för 5 spänn på IKEA.


Fann en till present som jag vill köpa till älskling när han fyller år så jag ska iväg och köpa den något framöver :) Han fyller ju 18 år näst nästa lördag den lyllosen ;o


Nu har jag faktiskt ändrat uppfattning om Birsta - tro det eller ej. En tid var jag så jävulskt emot Birsta men nu är det faktiskt helt okej så jag tar tillbaka allt det dåliga ;o

Men stan är mycket bättre. Så mysigt där!


Nu händer det inte mycket. Ska plugga lite kommunikation eller uls tror jag.





Av annaemiliadiveby - 17 november 2007 17:48

Varit på birsta en snabbis med mor&far för att jag skulle iväg och visa en tröja på MQ som jag ville ha i julklapp som inte fanns kvar i stan.

Jag blev så jävla nyfiken om de hade köpt den så jag kunde inte låta bli och kolla i mors plånbok om det låg något kvitto där: och där låg mq-kvittot :D:D Jag kommer få den i julklapp,hihi.

Nej uschaligen, jag ska inte göra om det! Blir inge kul på julafton annars om man vet vad allt är under julgranen ;o


Snart ska jag se på film med mor och kolla på "Highschool musical 2" - den är så jäävla bra! 

Senare ikväll ska jag vara med Idadear :)

Av annaemiliadiveby - 16 november 2007 10:47

Slutade för typ en timme sen :) Har nyss käkat lunch, spagetti&köttfärssås. Gott!

Ska plugga lite ULS sedan ska jag dra mig hemåt och ta det allmänt lugnt.       

Vid 1415 ska jag träffa Idadear på stan och sedan tar vi bussen till henne i Skönsmon :)

Efter middagen ska jag till älskling ett litet tag men efter någon timme ska jag iväg för jag och Malin K ska partaja ikväll =)

På natten drar jag till älskling och sover hos honom :)


Så kommer hela min dag/kväll att se ut i alla fall =))

Presentation

Omröstning

Vad är det bästa med sommaren?
 Värmen
 Semestern
 Bada
 Festa
 Ragga
 Sola
 Festivalevangemang
 Resa bort
 Sommarkvällarna

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<<
November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards